ClaimCloud

Váš zpožděný let a komplikace s ním vyřešíme až 3 roky zpětně.
Získejte kompenzaci za zpožděný, zrušený let nebo za problém se zavazadlem.
Nenechte si ujít svůj nárok na odškodnění za nekorektně proběhlý let. Váš nárok může být až do výše 1220 € dle typu pochybení letecké společnosti.

ClaimCloud – letový asistent

Vyberte, zda si přejete podat žádost pro minulý let nebo pro budoucí.

Byl Váš let zpožděný, zrušený, nepustili Vás do letadla, případně jste měli problém se zavazadly? Pro tyto případy si Vám dovolujeme nabídnout asistenční službu ClaimCloud, která Vám pomůže ověřit potenciální nárok na kompenzaci a následně Vám ji i získat. Navíc bez rizika a za zvýhodněných podmínek oproti běžné pultové ceně.

Váš problémový let zadejte ZDE

Jak to funguje?

Krok 1

Zadejte zde číslo a datum Vašeho letu či letů

(lze až 3 roky zpětně)

Krok 2

Vyberte důvod, na jehož základě žádáte o kompenzaci

Krok 3

Na Váš email Vám dorazí potvrzení o výši potenciální náhrady s dalšími instrukcemi

V případě, že je ověřen nárok na získání kompenzace, obdržíte na Váš email informaci o dalším postupu. Pro zákazníky VIPAPP navíc platí zvýhodněná sazba 22 %.

Plánujete cestovat letadlem? Využijte službu letový asistent zdarma. Zaregistrujte číslo a datum Vašeho letu a náš partner ClaimCloud Vám pohlídá možný nárok na kompenzaci, který může být až 600 EUR na osobu. V případě vzniku nároku budete zcela zdarma automaticky informováni a následně Vám budou navrženy další kroky, jak svou kompenzaci můžete získat.

Váš let zaregistrujte ZDE

Jak to funguje?

Krok 1

Zdarma zaregistrujete číslo a datum Vašeho plánovaného letu či letů.

Krok 2

Vyberete důvod budoucí let a dokončíte žádost.

Krok 3

Na Váš email Vám dorazí potvrzení a již se nemusíte o nic starat.

V případě, že vznikne nárok na získání kompenzace, obdržíte na Váš email automaticky a zdarma oznámení o možnosti získání kompenzace včetně její potenciální výše včetně dalšího možného postupu.

Výše možného odškodnění je odvozeno od délky letu

Proč využít služby asistenční služby ClaimCloud

  • Úspěšnost – 98% případů vyhráno
  • Bez rizika – odměna pouze v případě úspěchu
  • Transparentnost – žádné skryté nebo dodatečné poplatky
  • Zkušenosti – plnohodnotná právní podpora včetně případného soudního jednání
  • Důvěryhodnost – společnost s jasným vlastnictvím a zázemím v ČR, pouze kladné reference.
  • Reference – člen Asociace Českých Cestovních Kanceláří a Asociácie Slovenských Cestovných Kancelárií a Agentúr

Více detailů o Vašich právech, možnostech na stránkách www.claimcloud.cz nebo v následujících odkazech:

Kdy je možné uplatnit nárok na kompenzaci od letecké společnosti?

Zmeškání navazujícího letu

Nárok na kompenzaci vzniká v případě, kdy bylo cestujícímu zamezeno v nástupu na palubu letadla.

Zpoždění letu

Nárok na kompenzaci vzniká v případě, kdy zpoždění letu činí v cílové destinaci více jak 3 hodiny od plánovaného času příletu.

Zrušení letu

Nárok na kompenzaci vzniká v případě, kdy zrušení letu je oznámeno leteckou společností méně než 14 dní před datem plánovaného odletu.

Odepření nástupu

Nárok na kompenzaci vzniká v případě, kdy vinou letecké společnosti zákazník nestihl návazný let v rámci své cílové destinace a zpoždění v cílové destinaci bude více jak 3 hodiny od plánovaného času příletu.

Zpoždění, ztráta či poškozené zavazadlo

Nárok na kompenzaci vzniká v případě ztráty zavazadla (není navráceno majiteli do 21 dní), v případě zpoždění zavazadla (výdaje na nákup nezbytně potřebných věcí).

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial